Blogger Template by Blogcrowds.

Pírcing



M'ha costat molt d'aconseguir, em fa mal, molt de mal (i en tinc per un parell de mesos..) però tot i això, ha valgut la pena, m'encanta!

:D




L'aniversari va anar molt bé, millor que l'any anterior. Vam anar a sopar al
Foster's Hollywood, no hi havia anat mai i.. sempre hi ha una primera vegada (i probablement última perquè és car com foc), desprès vam anar cap a casa i jugant jugant se'ns van fer les dues i pico de la matinada.
A dormir?
No!!

Estirats als matalassos que els pares ens van posar al menjador, vam veure dues pel·lícules que tenia moltes ganes de veure i que em van encantar: Across the universe i Domino.
Totes dues pel·lis eren molt llargues així que ens vam posar a "dormir" a les 7 del matí passades. Dic "dormir" perquè alguns
encara estàvem amb els ulls oberts com plats i ens va costar agafar el son.
Però un cop ens vam adorm
ir.. ni la llum ni els sorolls ens van despertar. Bé, l'alarma d'un mòbil ens va despertar a tots però la majoria la vam ignorar i vam seguir dormint una miqueta més (famoses mandres..)



Gràcies a tots i totes per fer-me passar una nit tant divertida com la del 30 i pels regals tant emotius i fantàstics que em veu donar!
:)


6 Comments:

  1. Clodovico said...
    ¡Que envidia! en mi cumpleaños no paso nada interesante, nadie sabia que cumplía años.. por cierto, fue hace muy poco xD
    Saludetes!
    Kike Ríos said...
    Jeje, me encantan los piercings ahí ^^ Yo tengo 3 agujeros en la oreja ya u.u jaja Feliz año nuevo señorita!
    Anònim said...
    :0
    quan t'atrapi...

    Mireia (molt enfadada per la foto).
    Anònim said...
    se m'està passant...
    la veritat és que va ser genial, ens van faltar hores per veure l'altre peli!
    Si demà ens veiem les 3 la portes?
    (pleaseee)

    un petó ferrinichi.
    Eterna reflexion said...
    bonito pendiente!
    feliz año!
    Víctor said...
    Eis Anna! Felicitats ,tot i que siga un poc tard, per no dir que molt, et felicite els nous anys i el nou any! La veritat que ací a Bocairent no parem, entre música, treball i examens la cosa pareix més bé un KAOS.

    En fi, records als pares i a gaudir dels últims dies de vacances!

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici