Blogger Template by Blogcrowds.

Carnaval


L'any passat no em vaig disfressar de res i em va saber molt de greu.. aquest any ho he fet tot!

Quan dic tot em refereixo a que he complert tot el que manava el Rei Carnestoltes.
(tot menys una cosa)

Dilluns: Una sabata de cada color
Dimarts: Els nois amb sostens per fora de la samarreta i les noies amb calçotets per sobre els pantalons
Dimecres: Amb corbata
Dijous: Amb pijama
Divendres: Disfressada d’índia!

L'única cosa que no vaig fer va ser la de dimarts.. em va fer vergonya anar al tren amb calçotets! I amb pijama també però la comoditat guanya a la vergonya :)


Perquè disfressada d’índia?
Té història.

Al principi els de 2n de Batx van dir que aniríem disfressats de nuvis i núvies (tot i que jo faig primer també m'hi inclouen :D) però era massa difícil per les noies i hem acabat anant disfressats els del batxillerat Social-Humanístic d'indis i els del Cientific-Tecnologis de Vaquers.


Ha sigut un dia molt divertit; classes poc avorrides i hores mortes molt intenses (saltant a la corda, jugant a passar per sota la corda, a indis i vaquers, etc)



Espero que hagueu passat un bon dia de Carnaval i que disfruteu el cap de setmana llarg (si en teniu!)



1 Comment:

  1. Clodovico said...
    ¡Que envidia! (sana) yo un año en el colegio nos disfrazamos de indios y cuando me puse ropa de calle para ir despues de carnaval a mi casa me dí cuenta de que llevaba la cara pintada como un indio, ¡que vergüenza pasé!

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici