Blogger Template by Blogcrowds.

Korn


Fa temps vaig veure una xapa d'aquest grup a la solapa de la jaqueta d'un noi. Em va cridar l'atenció no sé ben bé per què.
A l'arribar a casa vaig obrir el programa de baixar cançons d'Internet i vaig escriure el nom del grup. Primer em va xocar molt la veu del cantant i la força d'algunes de les cançons.
Actualment és un dels grups que més m'agraden.

Hi ha moltes cançons que m'agraden molt però he triat aquesta perquè la vaig descobrir fa un parell de dies i em relaxa.


Hollow life
.

Beating the fall, I can’t help but desire of falling down this time
Deep in this hole of my making, I can't escape falling all this time

We come to this place, falling through time living a hollow life
Always we're taking, waiting for signs, hollow lives...

Fearing to fall and still the ground below me calls, falling down this time
Ripping apart all these things I have tried to stop falling all this time

We come to this place, falling through time living a hollow life
Always we're taking, waiting for signs, hollow lives...
Is there ever any wonder why we look to the sky?
Search in vain, asking "why?"
All alone, where is God?
Looking down, we don’t know

We fall in space, we can't look down
Death may come, peace I have found
What to say? Am I alive?
Am I asleep? or have I died?


We fall in space (Wanting Peace)
We can't look down (Wanting Peace)
Death may come, peace I have found
(Something takes a hold of me) I want to say my whole life
"Am I asleep?" (Something takes a hold of me), We fall down.

We come to this place, falling through time living a hollow life.
Always we're taking, waiting for signs,
Hollow lives...


Is there ever any wonder why we look to the sky?
Search in vain, asking "why?"
All alone, where is God?
Looking down... We don’t know

We fall in space, we can't look down
Death may come, peace I have found
.
.
Ja em direu què us ha semblat.
:)

3 Comments:

  1. Anònim said...
    todo lo que a ti te relaja a mi me agrada xD
    Contigo no paro de descubrir buenas canciones oye xD
    Besos y abrazos!
    Anònim said...
    ...em penso que, com a mínim una, la deus conèixer -però per si és que no...-:

    http://www.youtube.com/watch?v=ksbaPmRDa60

    http://www.youtube.com/watch?v=kVgGWr5xx6U

    ...i altre cop gràcies pels teus "descobriments"!
    Anònim said...
    “Abocat a l’aparador de la botiga, el nen contempla la joguina que ell tan desitja…”
    En Joan s’atura, no sap com seguir, la mestra li ha demanat que escrigui un conte per a demà i són gairebé les vuit i encara no l’ha ni començat. D’aquí poc la mamà el cridarà a sopar, com cada nit, i com cada dia pensa, jo no vull fer els deures! Ja n’hi ha prou!
    Però en el fons en Joan sap que ha de fer la feina, perquè sinó la mestra s’enfadarà, i si la mestra s’enfada, li ho dirà a la mamà, que també s’enfadarà, i la mamà enfadada encara fa moooolta més por que la mestra.
    “Abocat a l’aparador de la botiga, el nen contempla la joguina que ell tan desitja,
    - Jo la vuuuull. –pensa el nen- La hi demanaré a la mare.
    Tan bon punt arriba a casa el nen va a buscar a sa mare i li demana la joguina de l’aparador de la botiga.
    - Fill meu, no sé si te la mereixes, hauràs de portar-te bé durant un temps si la vols de veritat.
    Això el nen ja s’ho coneix, sempre és la mateixa història, treballar per a aconseguir una cosa, sempre s’ha de treballar! Bé, si s’ha de treballar es treballarà, pensa el nen, perquè vol la joguina!
    - Estàs trist, digues-li a la mare que la seva obligació es comprar-te-la! .-diu “la cosa”.
    Què vol dir que està “tip”? Ell no està tip...encara no ha sopat...que té a veure am que ell vulgui la joguina?
    - Però la mare m’ha dit que me la compraria si em portava bé! I em portaré bé i segur que me la compra...Perquè dius que estic “tip”? .-pregunta.
    - No, estàs trist, vol dir que no aconsegueixes el que vols, el que et falta i llavors et sents malament, i no tens ganes de fer res, estàs callat i notes quant et falta allò que vols, no pots pensar en res més, et fa mal la panxa, com si...com si la mare (un altre cop, sempre la mare) t’hagués fet menjar espinacs! A molta gent gran li passa, i ara et passa a tu.
    Per tant no pots portar-te bé perquè t’ho demani la mare, perquè ella es qui t’ha fet trist! .- respon la cosa mol segura de si mateixa.
    El nen que ja n’està una mica fart de la cosa respon, tot estranyat perquè encara no entén que vol dir que “ell estigui trist”, ell no està trist! Ell no vol estar trist, perquè estar trist és dolent! Ell vol la joguina! Voler la joguina vol dir estar trist?
    - Però, la mare no em vol fer trist! Em vol comprar la joguina! Però m’haig de portar bé per a que me la compri...A més, jo no vull estar trist! Jo no estic trist, no em crec que ningú vulgui estar trist si estar trist es tan dolent com dius que és. No estic trist! – diu el nen, que no pot entendre perquè la cosa li diu que ell està trist, quan ell, evidentment, no està trist!
    - Ves-te’n!
    La cosa no respon...”
    - Joan! A sopar ja! –crida la mamà, i en Joan, acaba ràpidament el conte de qualsevol manera i baixa corrents, perquè si la mamà s’enfada, fa moooolta por.

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici