Blogger Template by Blogcrowds.

The Beatles

L'altre dia se'm va ocórrer posar Anna a l'Ares per a veure quin tipus de cançons fan amb el meu nom. Pura curiositat.

Però el més curiós, increïble, inesperat, etc és que vaig trobar/descobrir una cançó dels The Beatles titulada Anna (go to him) que la meva mare (les coneix totes), el meu pare i altres persones a les quals els hi he comentat la meva troballa, no coneixien.

Em sorprèn haver descobert una cançó d'un grup de fa tants anys i tant famós.

Potser ara em direu que ja la coneixíeu i que és molt famosa però bé, jo no n'havia sentit a parlar mai i mira que és ben maca!

Espero que també us agradi.




I per acabar:


Visca el Barça i visca el meu Henry!


Gràcies Albert per convidar-nos al Camp Nou per a disfrutar, com sempre, d'un bon partit on el meu súper Henry que "no fa mai res" ens va regalar un parell de gols :)


2 Comments:

  1. Clodovico said...
    joe que canción más bonita, la llevo escuchando desde que la has posteado jeje
    Anònim said...
    Vaia potra l'henry filla meva, no soc anti-henry, pero sera que no nhi ha mil de millors...mentre el barça em guanyi...

    per lo demes...dooncs, re aixo...
    bonanit "Godz****"

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici