Blogger Template by Blogcrowds.

18

El passat 30 de Desembre va ser el meu aniversari.
Ja en tinc 18!

Sincerament, em sento igual que abans de fer-los. L'única diferència és que m'ho vaig passar molt bé durant la festa.
Primer vaig convidar a amics i cosins a casa per a fer un berenar-sopar. Jugant a cartes i parlant ens ho vam passar bé. A les 10:30h vam agafar el tren cap a Barcelona amb el propòsit d'anar a la Sala Razzmatazz (fa temps que hi vull anar però no hi podia entrar, em semblava una bona idea). En arribar allà... estava tancat! Clar, al ser les vacances de Nadal no vam pensar en que era dimarts (dia 29)... Hauria pogut ser un fracàs però ningú estava disposat a perdre's una bona nit de festa així que corrents cap a l'últim metro ens vam dirigir cap a Pl.Catalunya. Un cop allà vam anar al bar Groucho (un bar del carrer Tallers de Barcelona que recomano totalment!) amb amics i amigues i m'ho vaig passar genial, realment genial.

M'han regalat moltíssimes coses, una passada.

A la foto podeu veure un dels regals que em van fer la Carla i la Mireia entre moltes altres coses.





:)

1 Comment:

  1. Kike Ríos said...
    Realmente sí lo leo, porque cada vez que alguien me comenta, me avisa por correo jajaja

    Si le gustaba a usted leerme, podría también optar por agregarme al messenger y hablarme de vez en cuando ^^

    you.suxx@hotmail.com , this is it ;)

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici