Blogger Template by Blogcrowds.

Retorn

Fa poc em van recordar quant abandonat tinc el bloc. Al arribar a casa hi vaig entrar i em vaig quedar al·lucinada de veure que des de l'Abril que no l'actualitzava. Ni tan sols havia acabar de publicar el meu conte. Que trist...
.
Ben bé no sé perquè vaig deixar d'actualitzar el bloc.. potser per la manca d'idees originals, per manca d'activitats emocionant en la meva vida (una vida que ja fa 17 anys que és monòtona i que espera animar-se d'aqui uns mesos) o potser per la corrupció que ha anat patint poc a poc.
.
Quan em vaig crear aquest espai d'Internet ho vaig fer amb l'idea de poder parlar-hi de tot el que em preocupa i que per diverses qüestions no m'atreveixo a compartir amb els que em rodegen. El problema és que poc a poc més coneguts i conegudes hi van anar tenint accés i clar, penjar els pensaments que no t'atreveixes a dir als amics a un lloc on ells hi entren.. no té massa sentit.
.
Amb els mesos que feia que no el renovava hi han deixat d'entrar així que ara torno, amb més ganes que mai i amb un munt d'anècdotes, preocupacions, "menjades d'olla" i tonteries per explicar.
.
:)

0 Comments:

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici