Blogger Template by Blogcrowds.

MUSE

Quan vaig assabentar-me de que venien no m'ho vaig pensar dues vegades. Una trucada de telèfon i ja tenia acompanyant. Només calia el més important, les entrades.

Vam buscar i rebuscar però semblava que ja estaven esgotades (a mi sempre em passa el mateix, m'assabento de tot massa tard..) Les podíem comprar, clar, però per 75-80€ un preu que em semblava massa elevat però que hauria estat disposada a pagar.

Però la sort ens va mirar a la cara i el concert es va canviar de lloc. Com que el Palau Sant Jordi és molt més gran que on es feia al principi (no recordo a on..) es van posar entrades noves a la venda.

Una trucada de telèfon, 40€ menys en el compte de la mama i concert de Muse per la nena!

Va ser genial, espectacular, impressionant... podria fer una llista dels millors adjectius que té la llengua catalana però sempre seria poc. Poc comparat amb l'alegria, eufòria, nerviosisme i de tot que portava dins.

Mentre van tocar els teloners Biffy Clyro (els recomano, són genials i.. una mica especials) jo ja estava nerviosa i ansiosa per veure el grup d'en Matthew Bellamy i en quan van començar, gairebé ploro.

Feia molt de temps que no gaudia tant i em deixava anar sense pensar en res. Tan sols cantava, admirava, reia, saltava, ballava i passava unes hores genials escoltant música de la bona (quelcom complicat avui en dia) amb el meu millor amic, al qual agraeixo totalment el fet d'haver-me ensenyat quest grup fantàstic.

Us volia penjar la Introducció, Primera cançó (Uprising del cd The Resistance) i Última cançó (Knights of Cydonia del cd Black Holes and Revelations) que van tocar però no sé que passa que no em deixa.. si les voleu veure (són del youtube) només cal que cliqueu els links.

Espero que us agradin :)

0 Comments:

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici